torsdag 23 augusti 2007

München Hoben

Jag satt och lirade GTA: San Andreas till halv sju igårkväll när Herman ringde och sa åt mig att cykla iväg till München Hoben-området vid märkesbacken på Campus Valla. Ingen biljett hade jag, men ett ölstop hade jag i allafall tänkt att köpa. Väl där träffade jag Herman på andra sidan gallret och vi lyckades smuggla ut ett glas. Desvärre hade han inte lyckats få tag i nån biljett, så jag ringde Björn och bad honom cykla in mot området. Jag gick bort mot Lambohov och mötte upp med Dahlberg, och på vägen tillbaka till området fick jag ett härligt SMS där Herman skrev att han hade en biljett till salu.

Inne på området sen påbörjades öldrickandet och även en kebabbaguette och hamburgare slank ner. Trist dock att Sahara Hotnights spelade vid 20 och inte senare, men jag hade kul med Herman, Björn, Kleiner, Knutte och Oscar ändå. Den bästa München Hoben-festen hittills.

Inga kommentarer: