söndag 17 juni 2007

På bättringsvägen?

Just nu är jag drogad med panodil, men jag tror ändå att jag är på bättringsvägen. Det gör lika ont idag som igår, men det har ju inte förvärrats som det gjort tidigare dagar. Och en liten svullnad har minskat och gör inte lika ont längre, men halsmandlarna är tyvärr lika stora och ömma fortfarande. Jag är dock orolig att jag inte ska hinna bli frisk nog till tisdagen då vi åker upp till Stockholm på konsert. Jag smittar ju inte längre, men jag vill ju må bra också, så back-up-plan då är väl att åka med tjejerna på onsdag. Men innan jag bestämmer mig får jag se hur jag mår imorron och på tisdag.

Nu ska jag försöka gå till affären och köpa lite soppa så jag får i mig lite näring med. Inte bra att bara leva på penicillin och panodil.

Inga kommentarer: