måndag 18 juni 2007

Värsta natten på länge

Tog två värktabletter vid 23-tiden igår och gick och lade mig och somnade rätt fort vid runt midnatt. Fick inte mycket ren sömn då jag vaknade i smärtor strax innan tre och eftersom jag är tvungen att vänta 6 timmar mellan gångerna, fick jag klara mig till 5 innan jag kunde ta dem. Sen somnade jag om rätt fort men vaknade vid 6 av smärtor igen. Gick till slut upp vid 7.30 och tog en skön dusch. Så länge jag inte sväljer känns det som det brinner lite lätt i halsen, men när jag måste svälja så känns det nästan som att jag ska sprängas. Nån som vill ta över?

Ska snart boka tid hos vårdcentralen och be dem kolla upp halsen igen. Det ska bli så skönt att kunna leva normalt sen när jag blir frisk. Man tänker inte på hur bra man egentligen har det.

Inga kommentarer: