lördag 10 mars 2007

Tentan sög

Gick inte alls bra igår på tentan. Efter tre timmar gav jag upp och åkte till farmor och käkade pannbiff&potatismos istället. Världens godaste maträtt, farmors pannbiffar. Därefter sov jag ett tag på soffan innan jag åkte hem och stack ner till gymmet på Friskis&Svettis. Första gången jag tagit tag i det själv att sticka ner ensam. Annars brukar jag alltid gå med någon annan, men nu klarade jag det själv. Det känns mycket bra. Ett steg mot bättre självdisciplin.

Sen på kvällen kom Magnus, hans syrra Lisa och deras kusin Love på förfest. Lite svårt i början att komma in i deras "släktsnack" men till slut hade vi en trevlig kväll. Vi stack ner till NH sen och festade där kvällen ut.

Ikväll ska jag på förfest hos Dahlberg i Lambohov så jag ska passa på att käka middag hos farmor innan. Perfekt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fixade du bortamatch hos Dahlberg?

Anonym sa...

Jepp!

Anonym sa...

Haha... skoj att nån utger sig för att vara mig, men jag sov faktiskt över i lambotown... skulle till farmor igen dagen efter så det passade bra eftersom hon bor i lambohov med...