tisdag 13 mars 2007

Triangeln

Ikväll när jag och Bagarn snackade om vilket McD som låg närmast mig, Braskens Bro eller det inne i stan, så bestämde jag mig för att mäta lite. På kommunens hemsida finns en kanonbra kartsida över stan, så där upptäckte jag att det var 1050m till stans McDonald's och 1250m till Braskens bro. Därefter mätte jag avståndet mellan mig och Dahle (ca 1100m) och Dahle och Bagarn (ca 950m) och Bagarn och mig (ca 1000m). Så jag tog en print screen och fixade till den här bilden:


En riktigt najs triangel blev det (fågelvägen alltså).

26 kommentarer:

Anonym sa...

kanonbra karta! tummen upp för den!

Anonym sa...

det var inte ofta du uppdaterade du..

Anonym sa...

nej..här var det dött

Anonym sa...

trist med en ouppdaterad blogg!

Anonym sa...

Fan ta dig samman och skriv ett inlägg ibland. Pinsamt det här.

Anonym sa...

när kommer det ett nytt inlägg? påsk på dig

Anonym sa...

oj, det var ett gammalt inlägg.. är bloggen nedlagd?

Anonym sa...

min blogg uppdateras oftare!!

Anonym sa...

Kommer det att komma någon fortsättning på det här? Just wonder.

Anonym sa...

nu tycker jag att du håller oss på sträckbänken lite väl länge

Anonym sa...

Kom igen kom igen kom igen!!!

Anonym sa...

Snygg triangel! Men längesedan du la upp något nytt =)

Anonym sa...

Hallå?

Anonym sa...

Blir det inget inlägg nu i påssk?

Anonym sa...

Hmm..kanske borde ta bort bookmarken här

Anonym sa...

Oj, det var många comments

Anonym sa...

det lär inte bli någon fortsättning eller??

Anonym sa...

Skoj med Linköpingskille som bloggar!

Anonym sa...

oupppps...nu var det väldigt länge sedan du uppdaterade!

Anonym sa...

Är denna bloggera över?

Anonym sa...

Heh...dags o blogga tror jag!

Anonym sa...

vilka är alla??

Anonym sa...

han tentar rätt mkt tror jag..

Anonym sa...

bloggen verkar dööööööööd

Anonym sa...

snygg triangel men vart är fortsättningen ?

Anonym sa...

har Killen inte ens vett och svara här?